Morrnmorrn!

o Tack vare Emmi så vaknade jag 08 imorse då jag va ledig;) meen det var bara bra, fick ju vakna med ett stort leende iaf haha!

Ska väl typ börja skriva en handlingslista lr ngt. Alltid när jag ska åka iväg o köpa en del grejer så glömmer jag alltid bort hälften så nu får det bli skärpning! ohlalalala.... *musik* nu ska jag ha nya skor!

Men är ruskigt sugen på att ta en sväng förbi typ nån liten butik som nålar in bläck i huden. ÅÅÅH jag vill verkligen ha en tatuering. Kanske bara ska ta en av alla ideer jag har o bara göra? Typ ja, det låter bra va?
Men typ.. jag tror jag skippar nacken. men skulle det va snyggt o skriva ngt på höften? under BH bandet börjar bli så vanligt.. o fötterna oxå? hmmmmmm...

Ska ringa CG oxå så att vi kan boka tid hos frissan..

emmi o jag
Längtar till lördag! haha sjukt, min o Emmis första fest kväll på över ett åååååååår!?:D


Kommentarer
Postat av: Emmi

Oj, förlåt! Tänkte mig inte för, då hade jag redan varit uppe ett bra tag och satt i badet med Adam, haha :)

2010-08-11 @ 09:35:01
Postat av: hedda

haha:D men ne det är bara bra! du får gärna ringa o smsa mig så ofta så man kommer upp o inte sover hela dagen;D

2010-08-11 @ 09:53:39
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0