lyxlivet, det var då det!

Ngt som var sjukt lyxigt med Shanghai var att jag hade massa massörer 5minuter bort.
Jag hatar massage jsut pga att jag är så jävla kittlig, men när jag gick o fick massage hos den ritkiga doktorn som jag var hos för min nacke så gick det hyffsat iaf.
O jag skulle göra mkt för att kunna gå dit just nu! Har så jävla ont i ryggen! känner att jag har en stor knut mellan revbenen typ.. kan knappt röra mig utan att det känns. GRR!
Här kommer jag ju bli ruinerad av att gå på massage....¨

Ett annat lyx var väl Felicia;)
Tänk att kunna busa o larva sig hur mkt som helst när man vill! För man har ju minst lika kul själv som barnen har det, det som är så kul:D ibörjan tyckte jag nästan det var svårt. För alla barn är ändå olika. Men när man känner dom lite så är det så underbart! 
Det var ju lixom jag som satt o asgarvade mest åt henne!

Det var som glädje på burk. eller, ja ni förstår?.... Bara gå o ta när man ville bli sådär sjukligt glad.


Ska verkligen försöka få igång internet på min bärbara så kommer ni få massa fler videos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0