jobbet.

Det är skittungt att gå upp 05:30 varje morgon. Första två dagarna va de nemas problemas men nu är det redan hemskt. Man går som i sin lilla bubbla o typ sover på tunnelbanan.. men sen när man kommer fram till Ica, går till lagret och tar sin vagn med lådor o sätter igång o plockar. Då vaknar man till.. inte för att man får en kick av att plocka mat men det känns lite kul att gå runt i en Ica butik då musiken är på MAX :D
Idag spelades det bla E-type för full rulle, o ibland hör man knappt vad man tänker haha... det är härligt! men sen börjar kunderna trilla in...:/

Idag vare väldigt stressigt! 
Det jag gör är att jag går o handlar i en ICA butik med en självscanner. Så jag får en handlingslista o plockar ihop ett antal matkassar. MEN idag funkade dom inte. Så vi va tvungna att ta det genom kassan, o ja, det tog ju lite längre tid än vanligt:P Speciellt eftersom vi bara hade en kassa. menmen, efter ett tag fungerade dom igen o då flöt allt på som vanligt.



o nu är jag hemma...:P  blri väl att jag träffar Andre ikväll, va ett tag sen nu.. fängelse är ingen bra ide tkr jag. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0