Grrr..


Nu ska jag nog snart börja bege mig mot sängen... behöver sova. Asså shit va mina dagar inte har gått bra på jobbet.
Lr igår, ja ja klanta till de lite men de va så sjukt stressigt o jag missförstogd en tjej. Men de gick o fixa, men idaaag? Otrevliga människor visste jag att de fanns men vafan! aa en kund förstörde hela min dag, lr tog alla energi jag hade. Först packa ihop 5 kassar med matvaror o sen bara för att han va på dåligt humör o tyckte att bara för att jag ringde o berättade att köttet skulle gå ut om 4 dagar så va allt åt helvete. Va lite mer småsaker oxå såklart men inget att bli sur för.

Men nej han ville stryka hela beställningen. på 5 fucking sidor!
Så då skulle jag blippa av allt o plocka upp det igen, men sen ångrade vi oss när jag hade kommit en bit på väg med varorna så då fick jag plocka i grejerna igen OCh blippa allt IGEN. tog typ hela min dag. Sånt där tar på energin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0