en ledig onsdag.

Hängde på Kim som skulel till jobbet, så vi tog en promenad till solna innan han gick mot råsunda o jag gick mot Stadium.
Så jäkla smart man är, men jag ville ju att det skulel gå ändå, att prova skor med världens skavsår! Ingen bra ide kan jag säga. Så jag får nog vänta med att prova skor o se om dom gör lika ont utan skavsår.

Mamma ringde när jag va där;

Va gör du?
Jag går runt i solna..
Jaha, vad gör du där då?
Shoppar lite typ.. sko..
NÄÄÄÄÄÄEEEEJ!!!!?


HAHA, Men det här va inga higheels jag va ute efter utan jag ville ha tillbaka mina älskade reebook, som jag slängde i Kina.

Kom ju precis på att jag inte kommer kunna ta mig ut o springa när jag har så här ont. Men oj va bra att syster har lämnat kvar sin spinningcykel då;)
o senare blir det ut och äta middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0