duktig tjeeeeej lixom

Minus sitter o kastar ut frön över hela golvet. o jag sitter här nyduschad o har jävligt ont i foten. Lr, hälen.. Kände att jag behövde röra på mig så tog med mig ipoden o tog mig ut på en springtur!

När jag väl vill ut så är det alltid ngt som kronglar, hittar itne mina skor, har ingen tjocktröja jag kan träna i, lr byxor osv... o nu hade jag inga skor eftersom dom är på landet. men då fick jag ta mina dans sneakers som jag använder inomhus när jag dansar. o de va ett tag sen.. o jag började förstå efter ett tag att dom är inte ritkigt är gjorda för att springa i... AJ.

Menmen, nu jävlar ska jag ta tag i mitt liv!
eller.. alltså, jag ska ta bort o göra nytt nagelack på händer o fötter, peela o smörja in hela kroppen, OCH gå ner o köpa massa gott, nyttigt!

Kände att jag behöver lite tid till mig själv o bara pyssla..... va länge sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0