dags-scheman.

Den här veckan är det bara jag och Pappa hemma. och emil förstås. och Mojje. och sist och minst Minus.. men det jag skulle berätta var iaf att eftersom mamma är på gotland och jag börjar jobbet så tidigt så är papap tvungen att lämna emil på dagis. Och hämta brukar ju oxå få bli hans rutin då.. men nu när jag slutar så tidigt så sa vi att pappa lämnar, och jag hämtar.
Men så kom jag på att pga jävla cp-SL har ändrat våra bussar så kommer jag få gå dit. Inga problem för mig, men för emil sen när vi ska hem. Han är alldeles för gammal för den promenad sträckan.

Så då bytte jag o pappa. Jag fixar middagarna och han hämtar emil på dagis!

o nu när jag skulel gå till datorn för att leta efter recept så sa pappa
"men tänk på att jag åker till landet på fredag, så det är bara tisdag, onsdag och torsdag."
"japp." ....
"och så kanske vi kan gå ut och äta nån dag oxå.."

 Vet inte om jag ska ta det som en pik eller inte.. vill han inte att jag ska laga mat till honom?
väldigt långsökt kanske men jo! haha

Kommentarer
Postat av: Marti

du lagar ju braig mat! :]

2010-08-16 @ 20:17:19
URL: http://maartinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0