Alec är hemma<3


Vaknade imorse av att båda hundarna traskade in i mitt rum. Emil är ju för liten för att räcka upp till sängen men Alec kom med sin stora gosedjurskamel o tryckte upp i ansiktet på mig.
Ni anar inte hur härligt det är att ha honom hemma! Han bor ju i princip hos syster nu som flyttat, så det är mkt puss o kram när han är här. Sov i min säng gjorde han oxå, blir ju lite trångt menmen.

Igår va vi oxå ute på en springtur o de va lite coolt att se han deckad här hemma efter det haha. Snart ska vi ut igen har jag tänkt. Men väntar lite eftersom han precis fått mat. Inte bra att springa efter maten!

Ikvääll blire partyyyy!

Kommentarer
Postat av: Marti

härligt! vad fint du fått det i rummet,välstädat och snyggt ser jag! ;D hoppas du får en awesome kväll <3

2010-08-14 @ 13:20:43
URL: http://[email protected]
Postat av: hedda

ja, kan nog bero lite på att det inte kommit in så mkt saker än, väntar på en hylla :D

du med tjejen! <3

2010-08-14 @ 14:30:56
URL: http://heddaaa.blogg.se/
Postat av: Niklas S

Det spelar ingen roll om du springer efter maten eller badar eller vadsomhelst. Det är en myt. Kram

2010-08-15 @ 11:17:56
Postat av: Hedda

Jo, de göre visste... dom kan få magomvridning då lr va de heter, de kan dom dö av så jag tar itne risken ;P

2010-08-15 @ 13:05:40
Postat av: Niklas S

Ok, jag menade dig, alltså en männsika :)

2010-08-16 @ 01:10:13
Postat av: Hedda

ja gissade de;)

2010-08-16 @ 15:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0