10:35

Jag är trött på att när jag själv, äntligen, lagt av med att för varenda människa jag träffar försöka klura ut "vad vill han/hon igentlgien"? Varför är han så trevlig mot mig o blablabla? vad har han för baktanke med det här?
Visst, ibland kommer det ju tillbaka men långt ifrån varenda människa.

Men nu hjälper mina kära vänner till med det istället. Varför inte bara skita i allt o köra? Man måste inte tänka så mkt. Det blir som det blir. o om man vågar leva för stunden o skita i alla normer så lär man iaf få uppleva ngt. o då är det nog värt att få ta konsekvenserna. sen.

Kommentarer
Postat av: Marti

du är modig och bra.

<3

2010-08-04 @ 16:31:49
URL: http://maartinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0