21:29 börjar tröttna!

Min data är återupplivad igen av morbror! Tack, vad skulle jag göra utan männen i huset?^^

Precis pratat med Camilla
och snaaart får jag träffa dom irl! Dom ska ringa om ca 3timmar då dom är på Arlanda så vi ser att allting verkligen funkar.
Igår när vi pratade fick jag en sån himla lyckokick så kände som om jag kunde gå ut o springa ngr kilometer.. men fick nöja mig med en prommis o lite små-shopping.

Har väl inte hänt så himla mkt på de här dagarna... Plugget har gått åt helvete pga att datorn varit cp, filmkväll i onsdags så jag gick ut, redan sjuk i värsta monsun-regnet. Jag skojjar inte, det var som att gå ut i en stor dusch. o på 10minuter så var det som vi skulle kallat i sverige; översvämning! Jag hann inte gå många meter förrens jag var blöt upp till knäna.
Frisk har jag ju inte blivit... Har ju tur om jag får sova om nätterna o inte ligga o hosta sönder halsen. Men pigg är jag iaf, o de e skönt. o tur i oturen att de andra svenskarna som skulle kommit hit inte kom, för då kan CG o Tobbe få ett eget rum.

Sen så vill jag bara att min dator ska veta vad jag tycker om den....:





Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter ganska oschysst det där med sjuklingen, hoppas att du frisknar till för och främst och sedan får igång msn :)

2010-04-24 @ 02:04:43
Postat av: simone

Vacker du är gumman, du strålar! :D

2010-04-26 @ 14:08:48
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0