00:13 allt o inget o framtiden.

Jane gjorde middagen idag, en västerländsk god pasta!
Om dom nångång flyttar till Sverige så ska dom inte bara starta en hundkennel med Beibei:sar utan Jane ska oxå öppna en kinesisk resturang!;) Hennes ide och jag ska se till att det blir så;) För ni anar inte hur gott det är med äkta kinesisk husmanskost. Nej, det är inte i närheten av friterade räkor i sötsursås. o nu när mormor inte är hemma så lagar Jane maten och hon kan hon oxå!

Tog en promenad till Tesco o införskaffade mörk choklad! Det är ju ändå fredag? Men det dålig är att jag märkt att jag veerkligen veerkligen börjar gilla mörk choklad. Så nu går det inte så långsamt när jag äter längre, som det gjorde förut. Då kunde jag ha en 100g choklad i över en vecka. Det var ju det som var det bästa! Men nu är det samma visa igen att hela kakan försvinner på några sekunder. SUCK.

 

HAHA, hoppas jag kan ladda upp videos snart! Felicia är så jävla cool när hon dansar!

 

 

Fresten, ska jag jobba som stöd/kontakt-person till människor med psykiskt dåligt mående lr som sjuksköterska?


Kommentarer
Postat av: E M A

haha tack :D:D:DD::D:

2010-04-02 @ 21:13:38
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

svaR Gud vad gott! :D Jag har spenderat dagen med det fina vädret! :) så har jag varit ute över 90% av dagen.



Vad tycker du bäst om, påsk eller midsommar? :D

2010-04-02 @ 21:24:12
URL: http://jacquie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0