10:13 igår..

Jag som tänkte ett det vore trevligt att bara gå ut en liten stund.. Jag kom hem 05 imorse! Men de vare värt:) Först hem till Jacob för att käka pizza vid 23.00, sen vidare ut, o möta upp en annan svensk kille.
Och idag ska man vara pigg då. Jag mår okej men ikväll ska vi mötas allihopa igen på Windows. Både svenskar o kineser! tror nog jag skippar fejk marknaden idag...?

Haha, igår påväg till nattklubben så var vi 5pers. o onödigt att ta två taxi då lixom? Så vi trängde ihop oss med en lite smått sur taxi chaffuör. Jag satt på Maria som fick ligga lite smidigt bakom Jacob som först satt framåtlutad o försökte gömma sig bakom sätet. Va nog en vacker syn^^


Jag har faktsikt aldrig ljugit för ngt på krogen. Typ "jo men jag har pojkvän" bara för att slippa undan. Men igår orkade jag inte, så då blev det så att jag hade en pojkvän hemma i sverige.
Men oj vad det blidde fel... Ärlighet varar alltid längst, i know:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0