22:29 listen to your heart.

Jag har varit dö-trött idag! Internet har iprincip inte fungerat, det har regnat och varit riktigt kallt. Morbror sa att det haglade lite:/ Har ni i sverige skickat kylan hit nu, lr vad är detta!?
Jaja, har avnjutit lite Frank Wagner idag oxå, det satt fint. Har diskuterat helgen en del.. Asså ÅHH varför ska allt komma samtidigt! Asså kolla här, hur skulle ni prioritera detta;
  1. Födelsedagsfirande med ett gäng grymma tjejer + fler antagligen med början på Windows (billig sprit!) och de kan inte bli annat än skitkul!
  2. Födelsedags firande av en svensk kille som jag inte träffat, men med en cool fransman som kan göra "human tap"(?) haha!
  3. Formel1 race. en-gång-i-livet-upplevelse lixom? även fast ja inte är spec motorintresserad.
Båda festerna är på lördagen, men på söndagen ska man vara ute vid formel1 racet vid 07.00!
Livet är allt bra jobbigt ibland assåå!



Fresten så har det konstaterats att de killarna jag träffar är väldigt lika, lr alla som det blir lite seriösare med. Höhö fast inte så konstigt kansek, antagligen är det den typen jag gillar/funkar bäst med^^ smartskalle.
Men nej, det här va nog inge bra, jag kommer ju bli kär igeeen haha!:P but life is love? love is life.

Kommentarer
Postat av: Emmi

Hallå där, lever du? Såg om nåt skalv på nyheterna... <3

2010-04-14 @ 20:56:29
Postat av: Hedda

Jaha, ne det har jag inte kännt så mkt av faktiskt:P hehe, så jag mår så bra! ;D <3

2010-04-15 @ 08:24:49
URL: http://heddaaa.blogg.se/
Postat av: Jensi

Klurigt värre med alla planer samtidigt. Men som du säger själv, F1 är en once-in-a-lifetime :P

2010-04-15 @ 09:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0