22:55 ett perfekt slut. Nej, det är en perfekt början.

Idag var ju sista gången på akupunkturen. fumnderar faktistk på att gå några gånger till. Massagen känns som om den hjälper för stunden iaf, o kanske en bit frammåt om jag tränar som jag ska? För han sa att mina muskler är väldigt hårda, o de tror jag säkert^^ spänner mig ju hela tiden, Men nu när han mjukar upp dom så lär det väl bli bättre, lr?

Tog lite längre tid än tänk oxå. Jag fick bara massage så jag fick följa med killen till hans rum eftersom hon som gör akupunkturen hade en annan pasient som hon använde rökelser till, o då kan de kännas lite svårt att andas hehe... Men när vi kom till hans rum så satt det en äldr eman där inne med hans fru. o Tydligen ville dom att ha nskulle göra nån "snabb" koll på honom. O detta försökte ju först Läkaren förklara för mig (han kan inte engelska) o sedan oxå gubbens fru som för övrigt var jätte gullig! Hon kunde ju inte heller ett ord engelska, men hon försökte prata med mig en hel del. Hon fick fram till mig som om jag var en liten flicka, o verkligen försökte förklara vad hon menade.

Bla försökte hon säga att jag har för lite kläder på mig, jag borde dricka massa varmt vatten och värma min nacke. Detta fick jag översatt av akupunktur tjejen som senare kom in.

Jaja, Felicia har nästan ätit upp all mango jag köpte idag så imorgon hoppas jag att vi alla tre tar en liten tripp till fruktaffären!

Ursäkta dessa fantasilösa inlägg. Men det är verkligen bitar tagna direkt ur vardagen, vissa lite mindre roliga kanske:) men puss på er ändå, nu ska det sovas, imorgon är en nyyyyy dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0