01:13 Fashion show lixoooooooom.

Kvällen har varit jätte trevlig o mysig!
Maria kom hit vid 15.00. Vi sminkade oss o gjorde oss iordning tillsammans, vi skulle ju även bokat en resa men mitt internet är inte alltid att lita på... så det får bli imorgon! Snällaste AI:n kom hit och tog Felicia några timmar så vi kunde åka iväg!


Väl där träffade vi Nina och några andra svenskar. Hade jätte trevligt, o gratis drinkar bjöds det på! Gudooomligt goda;) Haha va väl nästan tur att man inte var där så långt innan så man itne hann med så många glas;)
När de väl släppte in folk till catwalken så blev det fullt direkt! Haha vi fick sitta på golvet längst fram! Nina var inte så glad över det, o inte Maria o jag heller fresten.. Jobbigt med tajta jeans o höga klackar å man ska klämma ihop sig smidigt på golvet o bli liten^^
Mode kläderna var ju inget att hurra för, men det var kul att vara där iaf och se.
Efteråt åkte jag  o Maria hem till mig. Var grymt sugen på att hänga med de andra ut o festa men F väntade ju hemma.. Jag o Maria tog tunnelbanan o köpte med oss middag på vägen.
Så det byttes om till mjukisbyxor, vi åt, kollat på film, o suttit o snackat skit:) Hon åkte nyss hem o ja skulle vilja sova.... Men jag vet inte om jag får? F sover där uppe o tänk om hon vaknar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0