10:43 barnkläder till mig tack!

Klockan är över tio och jag är om nån dag en klänning rikare.
Dåligt väder är det idag, mulen o regnar till och från.. så jag vet inte vad Jane säger om att gå o handla... Planerna brukar ju kunna ändra gnsnka bra i detta hus^^ För imorse hade hon för mkt jobb så vi kunde inte gå innan kl 10.

Lite tur har jag ju att Jane har ett internet företag där hon säljer barnkläder o tillbehör. För några dagar sedan skulle hon gå o ge bort lite kläder för det går inte så bra med allt. o i den stora högen med kläder såg jag ngt fint... o nu är den min! Tack Jane!

Lite stor är den, menmen, det går nog o fixa på ngt sätt.


Kommentarer
Postat av: Laura

hahaah så gullig.. är du en läsare hos mig eller du ba droppa in ?? =)

2010-04-01 @ 09:46:01
URL: http://laurau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0