18:29 det är fan inte min dag idag!

Nu börjar jag bli på riktigt dåligt humör!
Datan är helt jävla cp. Min ipod är booooooooooooorta. o jag hetsäter och mår illa av mig själv!
Min ipod, den som får mig att må bra när jag mår dåligt. jag behöver dig NU! Hur kan man vara så jävla klantig att man tappar den i taxin? o jag var inte äns FULL! Har letat överallt, sidofacken på väskan, innefacken i väskan, jeans fickorna, tjocktröjan, i sängen, under kuddarna, i soffan, på skrivbordet, under alla kläder, träningsväskan, mjukisbyxorna, i hallen, i skorna, på köksbordet, vardagsrumsborden, jackfickan, halsduken, badrummet, ute på tomten, köket och tillochmed i KYLEN! (Tänkte ooom det hade varit så att jag kanske blev lite full så kunde jag kanske lagt den där när jag tog mig lite nattmat igår när jag kom hem?) Men fan itne ett endaste litet spår av den!!!!!!!!!!!! Jag vill springa iväg till gymmet o få ur mig allt men jag behöver MUSIK till det! jag behöver min musik för att lugna ner mig!
Pricken över i:et just nu är att mitt lepsyl är borta och jag behöver det NUNUNUNU! Här har ni lepsyl-beroende-människa nr1!

Men jag hade den skönate känslan jag känt på länge. Men den varade inte länge. FAN!

asså.. ni vet hur bra musik hjälper? o just nu har jag varken, ipod, youtube eller spotify! Jag kommer dö snart!

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar:

Jag har tyvärr inte gjort min design själv, så jag vet inte riktigt.. Skulle gärna hjälpt dig om jag kunde :)

Kram på dig!

2010-04-04 @ 13:44:11
URL: http://chickity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0