12:47 va länge sen ja blev påmind att jag har samma namn som Harry potters uggla.. Men nu vet ja de!

haha, det verkar fungera o smsa nån o klaga över att mitt internet inte fungerar.. så kom det plötsligt tillbaka!:D
Så har hunnit städa o lyssnat några gånger om på Nordmans skiva iaf^^ o lagom trött är jag fortfarande! För mkt festa o för lite sömn, men haha helgen har varit riktigt najs! Ångrar mig grymt mkt bara att jag inte följde med på lördag dag... Dom är mer kända som de swedish crazy guys nu^^ Springer runt o biter kineser i benen, herregud;) (Det finns bilder på Marias blogg.)

Lördags kvällen möttes vi några stycken på Windows där de va gratis öl. Sen åkte ja o Maria till en hemma fest hos en svensk kille Christian där vi mötte Jonathan*2. vidare ut på krogen, sen taxi till en stängdbar som ändå va öppen.. o ja, ja orkar inte berätta allt men det blev "frukost" på donken strax efter 06 typ.
Söndagen spenderades sen hemma hos Jonathan, me Jacob som kom över o kolla film oxå. Maria va lite trött..;) Hemkörning av sushi, o sen bara ligga o halvsova i soffan, framför filmer med kina snacks på bordet. 
Men för övringt så¨är jag jävligt trött på att tappa saker nu. Nu är min halsduk borta oxå:(  man kanske ska börja sätta lappar på allt man äger o har som man tar med sig när man e ute, men namn o nummer?

Kommentarer
Postat av: Millerill :)

HEEEDDDDAA!!! Jag hoppas ni har bra uppdatering om världen hos er.. jävla vulkan helvetet, fan för den om vi inte kommer kunna åka! Då kommer jag kissa på den :P vi måste hålla alla tummarna tillsammans :D

vi har "addat" dig på skype nu, så kan du prata nån dag ? Eller så får du ringa :)



<3<3<3

2010-04-19 @ 08:06:50
Postat av: Anonym

HEEEDDDDAA!!! Jag hoppas ni har bra uppdatering om världen hos er.. jävla vulkan helvetet, fan för den om vi inte kommer kunna åka! Då kommer jag kissa på den :P vi måste hålla alla tummarna tillsammans :D

vi har "addat" dig på skype nu, så kan du prata nån dag ? Eller så får du ringa :)



<3<3<3

2010-04-19 @ 08:08:06
Postat av: Hedda

JAAAA JAG VET!:O Detta har gjort mig på jävligt dåligt humör idag när jag började tänka på de.. kommer bli så jävla förbannad! kommer börja gråååta om ni inte kommer!:((

Ja vi får hålla alla tummar o tår vi har :D haha



ja mitt itnernet e cp, men hörs vi inte innan imorgon så ringer jag! ska försöka va online iaf.



<3<3<3

2010-04-19 @ 09:40:42
URL: http://heddaaa.blogg.se/
Postat av: Millerill :)

Vi kommer också gråååta vafan!!! Har ju väntat jätte länge på att få åka till dig :P



Jag rider idag o är hemma kl 20 typ, är du vaken då? ;)



<3<3<3

2010-04-19 @ 15:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0