23:40 sånt där onödigt svammel.

Tjollahopp! Varför kunde jag inte hålla fast vid mina tidiga kvällar för. Va skit skönt att somna runt 22! sen vakna av sig själv heelt utvilad ca en timme innan jag igentligen behöver gå upp.

Imorgon tror jag att det är sista akupunkturen, o sedan måste jag skynda och möta Jane o Felicia på kindergarden o ta Felicia för Jane ska vidare in till stan på lunch. Då ska jag nog passa på att köpa med mig lite frukt! lr mkt:) Min nya frukost har ju varit typ fruktsallad med mjölk. Så sjukt jävla gott! Har en stor mango som ligger o väntar på mig i kylen nu... man kan ju knappt vänta;)

 

Haha, jag o Jane va lite stressade idag minuterna innan 21.00 Internet funkade knappt och nio skulle kläderna släppas.. satt  o skrek då vi märkte att internet försvann^^

Hmm, imorgon blir det mer plugg för mig iaf då F sover. Har varit duktig idag, men ska bli duktigare imorgon då allt måste skickas in oxå. Då är 3:dje inlämningen klar och sedan har jag bara en kvar innan slutprovet! YES.


G kollade precis upp biljetterna för Formel1-racet på söndag.. HA HA HA? 1200RMB/biljett. Pyttsan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du får ju kämpa med ditt internet, inte hört av dig på länge!

eller så är det för att du går och lägger dig för tidigt :P

2010-04-12 @ 19:16:49
Postat av: Hedda

Jadu, mitt jävla internet, snart hoppar jag från en bro lr ngt!

haha det är tidigt som jag inte går o lägger mig!:P men du är lixom bara borta från msn, tycker att det är du som inte är inne längre! :( :P

jag vill se mer bilder från maiamiiiiiiiii!

2010-04-13 @ 07:21:50
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0