23:33 Sugen?

Kinas hawaii, Fjärillarnas kungarike, Paradiset.



Detta kommer bli gryyyyyymt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja det kommer det! Längtar! :)

2010-04-06 @ 18:40:40
Postat av: MIllerill :)

Hej hopp ! :D Vad vill du att vi tar med oss från Sverige till Kina (till dig), något du saknar ? :P



O en sak till, eftersom vi får bo hos din snälla morbror vill vi köpa med oss något fint, kan du komma på något bra ? :) Som han gillar/vill ha ;)



<3<3<3

2010-04-07 @ 07:18:00
Postat av: Hedda

Ngt som ni jätte gärna kan få ta med er är en godispåse!:D:D haha typ plocka ihop lite lösviktsgodis så kan vi ha filmmys på kvällen med sveeeeeeeenskt godis:D haha så kan vi köpa kinesiskt godis till er om ni vill ha d ist ;D haha.

Sen så är det lite saker mamma o mickan vill skicka med er tror jag. Bla kläder som jag ska sy nytt hos skräddaren.

Hihi jag kan kolla med honom;) ngt så enkelt som kaviar eller kryddor går nog bra;)



Förlååt att jag inte har ringt! men haha jag kan aldrig tajma med morbror, det är hans mobil jag måste ringa ifrån:P men tänkte ringa nu på söndag? på er förmiddag. För känns svårt att ringa på vardagarna, känns som om jag kommer störa i plugg lr jobb. Iförsej har du ju grejer på helgerna oxå men ändå:P säg nån bra tid jag kan ringa?



Inte långt kvar nu! :D :D <3<3<3<3

2010-04-07 @ 10:39:40
URL: http://heddaaa.blogg.se/
Postat av: Millerill :)

haha åh du avslöja oss :P vi har redan tänkt ta med oss massa godis !!! Men du, din 20-års present, tänkte att du ska ju ändå hem till Sverige om några månader så när du kommer hem får du den :P så slipper den färdas fram o tillbaka liksom haha. Ja din mor sa det, vi kommer bara ha med oss en väska ner med det mest nödvändigaste, för vi vill shoppa båda resväskor o kläder m.m i KINA =D



Men vi vill inte köpa något enkelt :P vi får ju förfasen bo i hans hus ! ;D haha



Det är lööögnt, ja du kan ringa på söndag det blir kanon bra :P skulle du ringa tidiagre så störa du inte heller, jag är ledig från skolan nu, så ska iväg o fixa lita olika saker på dagarna bara =)



På fredag är det 2 veckor :O SJUKT KUL ;D <3<3<3

2010-04-07 @ 23:44:04
Postat av: Hedda

Hahahah:D Låter skiiiiiiiiiitbra! Ni får inte glömma lakrits/hallon döskallarna, o lite turkiskpeppar! :D

Yes, de blir bra;) Kommer ju redan få problem med att få hem allting jag redan har här:P

Okej;) Men ngt som jag är lite sur över att jag har fått reda på att fejkmarknaderna här kommer typ var astängda pga att det är Expo. Det är nya regler då :S men Kanske inte helt stängda får vi hoppas, men ja... jag o Maria ska dit o kolla nån dag snart så jag får kolla upp det! Men det finns ju en hel del annan shopping ändå;D



haha men jaha, då får jag tänka ut nånting då:D eller om ni vet ngt som är riktigt svenskt lixom vore ju kul.



Goddie! nu ska tydligen morbror bort under söndagen oxå haha, men jag ringer nåndag iaf:D

<3<3<3<3

2010-04-08 @ 04:17:20
URL: http://heddaaa.blogg.se/
Postat av: Millerill :)

Haha känns som att du får skriva en lista så jag kommer ihåg det :P men dödskallarna gillar jag också så dom kommer självklart med!



åh typiskt! :( vi får hålla tummarna för att dom inte stänger helt ..



jag sak prata med min mam om svenska saker ;) haha nåt ska vi nog allt hitta på :D



hade inte du skype? :P Tobbe har det på sin data så, vi kan väl prata via det?? =)



<3<3<3

2010-04-08 @ 07:26:43
Postat av: Hedda

Bra;D men jooooo det har jag! Smart! Har tänkt på det massor men ni är ju inte inne på datorn så himla mkt så då kändes det ändå inte som nån ide:P Men adda hedvig.halldin ! :D <3<3<3

2010-04-08 @ 09:06:25
URL: http://heddaaa.blogg.se/
Postat av: Millerill :)

haha okej då ska vi göra det :D så kanske vi kan prata nån dag (:



<3<3<3

2010-04-08 @ 09:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0