21:15 är jag en hemsk människa nu??

Asså nu blev jag lite nervös.... haha! Jag är inte den som är speciellt rädd för att testa saker igentligen. eller jo kanske, men jag tycker det är ganska kul. Och jag tycker att om man har bott i Kina så ska man ha ätit en del lite, vad ska vi säga? Väldigt Kinesika saker.

Jag har varit nära att äta kycklingfötter, har faktsikt filmbevis på det! men somsagt, jag sitter mest o håller i den, det går bara inte att stoppa in den i munnen. Det är ju verkligen en kycklingFOT! skitäckligt! så nej, men jag har ätit lite annat som man inte hjärna stoppar i sig. Inälvor tex. o jag svär på att jag inte visste om det innan! men iaf.. man äter ju lite tarmar o annat gott  här oxå.
Men ngt jag har sagt att jag faktiskt vill pröva är orm. Jane tittade konstigt på mig när jag sa det haha. men det vore häftigt tycker jag. Är ju ingen orm och reptil människa så.. ja. Hund eller kanin skulle aldrig komma på frågan!

Men nu, så fick jag nyligen ett sms från Jane: "We take snake for you. haha:)"



...nu blev det jobbigt. Vill jag verkligen? Ska jag gå o lägga mig innan dom kommer hem kanske? hahah:P
Nemen, skönt iaf att inte vara där på resturangen. Ni vet ,att här får man ju välja det djuret man ska äta. Dom har dom levande i burar/säckar/terrarium så får du peka på just den du vill ha. Det vet jag inte om jag hade velat se....

Kommentarer
Postat av: Louise

härligt :) jo de e bra med mig med!

2010-04-08 @ 17:59:39
URL: http://anythingbutsimple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0