20:14 tillbaka från de döda?

Internet har strejkat för mig i ca 2dygn. Men nuuuu funkar det!

Det är ju fredag kväll och jag är ensam hemma.
Hade tänkt o vara det oxå, typ plugga o vara lite sådär duktig. På gymmet har jag varit. Kom faktiskt precis hem därifrån, har bara slängt i mig en fruktsallad o så såg jag nu ett sms som jag fått för ngra timmar sedan.
Maria undra om jag vill joina på fest. Hallå? Klart jag vill:D har varit så jävla duktig så länge nu o varit hemma varje fredag typ men mitt nya motto är ju faktiskt GET CRAZY ;D o det är ju lite svårt att "getta crazy" när man sitter hemma själv?:P såå nu måste jag hoppa in i duschen.
Liite osäkert är de detta för det har snurrat ihop sig lite i planeringen tydligen. Men får väl göra iordning sig för säkerhetens skull iaf. Annars så väntas det RÖJ imorgon ;)


Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0