18:08

Igår så la min styrplatta av helt plötsligt. Fick hjälp av G men nej, så nu använder jag min mus som jag hade med mig (tack pappa!). Men sen så fungerade ändå inte internet på hela kvällen efter det, så kändes lite onödigt.. iaf, förlåt till alla ja snacka me att jag bara försvann;)

Varmt o skönt börjar det bli här... varit 20grader 3 dagar i rad o nu är de 25. Men ska tydligen bli kallare imorgon, men det tänker vi inte på nu! Blev helt svettig när jag, G o F var ute på en liten promenad. Kan ju va oxå för att man är sjuk..

Kommentarer
Postat av: Millerill :)

Imorgon SMÄLLER det ;D

Hur gör vi? :P ska vi ta din morbrors nummer så att vi kan ringa eller ? Om det skulle vara nåt :P vi landar ju 13:40 på lördag :) ring mig idag om du kan, mellan 15-17 svensk tid.

0762-311985



<3<3<3

2010-04-22 @ 08:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0