16:22

Legat i soffan, ätit choklad och kollat på Johan Falk. måste plugga lite och sen borde jag nog ta en powernap om jag ska orka med kvällen? sov ju inte så mkt inatt..
Jonathan, Jacob o Maria skulle till Nine club(?) o förfesta vid 13.00 haha, det är nån fin bar men nej så taggad kände jag mig inte så gör iordning mig för ikväll ist. lr har mest ångest för plugget.

En underbar grej med Shanghai är att folk verkligen är galna här! Det är ngt med staden som man rycks med i, Vad som helst kan hända! Typ vakna upp i en annan stad dagen efter helt själv är inget ovanligt........ HAHAHHA

Kommentarer
Postat av: Tobbiiii

Tjaa nu fåru ta o logga in på skype så man får höra att du lever ;)

2010-04-18 @ 10:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0