16:08 Murphys, ohyes.

Idag är det strålande sol och det hjälper mitt humör gå uppåt iaf. Även fast saker jävlas med mig idag oxå. 

Efter akupunkturen idag så känenr jag mig gnaska så öm i nacken. Typ misshandlad. När jag sa att det inte har hjälpt nånting än så tog dom i med hårdhandskarna. Fick nålar i både fötterna och händerna. När hon skulle sätta i nålen i handen så sa hon "This will feel verry hurt", och JAAA. Helvete vad ont det gjorde.
Sen kom killen in som brukar göra massage på mig och han upptäckte nog mitt största fel. lr den muskeln som gör mest ont. Och jag kan ju säga att det nog är lite svullet där nu. Han tröck o masserade skit hårt, använde glasskålarna som sugproppar igen, stack väldigt djupt med nålarna, och masserade ännu mer... Gjorde himla ont men ändå kändes det skönt. Det är ju en helt annan smärta än vad jag brukar ha så det blir avslappnande på ngt sätt...
Han tyckte iaf att jag borde lära mig kinesiska, för han vill ju kunna prata med mig. Just nu är det bara tjejen som kan lite, o hon fungerar som tolk just nu.

Nu iaf, tänkte gå till gymmet för har ju ändå min svenska mobil med musik. Skulle bara sätta på den för den har varit avstängd. Har koden uppskriven oxå så de va inga problem... MEN DET VAR DET VISST! Nej, för den koden fungerade inte! o Gurra sov så hans kan jag inte be om o få låna. Men så kom jag på att Hans har ju en! Men den va urladdad.. men jag väntar så just nu ligger den där nere o laddaaaaaar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0