13:59 Från igår.

Det är sjukt vad dagarna går fort! Redan fredag:O det är väl bara att tacka o ta emot.
Ikväll blir det inget gym för mig eftersom jag har blivit förkyld. suck.  Fast få väl se hur jag mår lite senare, kanske får värsta krafterna och bara springer dit. Får se.

Här har ni iaf en bild av kvällsmålet igår. Orm. Jag trodde det mer skulle vara som en fläskfille med en ryggrad i. Men så va de inte riktigt. Det var lite mer som en fisk som hans sa. En ryggrad och ben som går ut på båda sidorna, alltså revbenen som det är lite kött runt om.
Smakade inget speciellt tycker jag, kött lixom. o man skulle doppa den i salt/peppar som är i den lilla burken bredvid. Va väl helt okej, inget märkvärdigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0