12:20 yeees!


Verkligen i sista sekunden!
Nu blir det så iaf att jag ska med på modevisningen! :D Men nu har jag fått ett nytt problem ist. Vad ska man ha på sig?

Jane och Hans har åkt iväg till bröllopet. I Kina är det som en tradition att Brudgummen och hans killpolare ska försöka rövabort/kidnappa bruden. Medans bruden och hennes vänninor är i deras hus och försöker skydda henne, lr alltså försöka göra så de inte kommer in i huset. Haha skulle vara ganska kul o se det irl igentligen? ^^


Nu har jag iaf precis lagt F för att sova. Lite segt gick det men nu äntligen slocknade hon! Så jag har lite tid att kolla igenom min garderob innan Maria kommer.

ingjudan till modevisningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0