12:02 shopping i xujiahui!

Jag måste bara visa er vad jag köpte igår! Först köpte ja en tröja, han inte prova den för kön till provrummen var får långsam så den kom med hem ändå. sitter väl itne som jag ville menmen, kansek får byta om jag hittar en större storlek. Men kolla! Helt ärligt, vad tycker ni?
Det är inte min stil, men jag tycker chinos är så jävla snyggt så jag kunde inte låta bli. o dom sitter ganska bra väl??

Jag kan ju få sånndär shoppinginpuls att jag köper massa saker som är snygga men ändå inte passar mig alls.
Har jag gjort bort mig eller är dom snygga?
Om ni inte gillar dom, säg det. gillar ni dom, säg det.




Kommentarer
Postat av: Jesper

Dom satt bra hedvig. det är nice chill stil damen var ej orolig:)

2010-04-04 @ 11:02:58
Postat av: Jennifer

riktigt snygga, definitivt a keeper ;D

2010-04-04 @ 19:57:32
Postat av: Hedda

Tackar:) tihi känns bra o veta!

2010-04-05 @ 09:09:17
URL: http://heddaaa.blogg.se/
Postat av: jessica

riktigt snygg linne!

2010-04-06 @ 14:30:56
URL: http://jessicakeranen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0