08:54 sjuk med stort S.

Såklart vaknar jag upp sjukare än igår.
Halsen rosslar, är öm o svullen att det gör ont att vrida på huvudet, och det känns som om jag får en hammare i skallen varje gång jag blinkar. Ont i princip hela kroppen tror ja. Asså jag fattar inte!!!!!!!!!!!!?
Sen så vill jag gråta oxå för det känns som om att CG o Tobbe aldrig kommer komma hit!! :'(


Men bara o klä på sig, vi ska till kindergarden snart. Jag tror jag kommer förflytta mig till deras utegård om barnen är inne, kommer inte klara av alla skrikande ungar i ett ekande rum. o inte tala på läraren! Kineser är inte dom som viskar direkt..


Kommentarer
Postat av: Millerill :)

KLART vi kommer, vi alla håller ju alla tummar, tår o allt vi nu har:D idag ser det ljusare ut, mer flyg lyfter från Arlanda !!! YAY :D det vi har kvar att göra inför resan är att packa o sen ta spruta nr 2 :P allt annat är klart, pass visum + kopior på de ;P tihi så vi är redo, redo, redo =D



<3<3<3

2010-04-20 @ 07:53:59
Postat av: Hedda

BRAAAAAAAAAAAAAAAaa!! :D:D ÅÅÅH det måste gåå!!



<3<3<3<3

2010-04-20 @ 10:01:00
URL: http://heddaaa.blogg.se/
Postat av: Hedda

fresteen, vilken dag åker ni hem till sverige?



<3<3<3

2010-04-20 @ 10:03:45
URL: http://heddaaa.blogg.se/
Postat av: Jonte

Varför ska du vara sjuk, jag har ju sagt att det är helt onödigt? Men jag kan förlåta dig om du slutar upp med det där tramset innan imorgon kväll. Då behövs du downtown. Uppfattat?

Krya på dig människa! NU!

2010-04-20 @ 16:42:00
Postat av: Mika

Du behöver helt enkelt komma hem. Kinaluften är inte bra för dig.



Puss på dig

2010-04-20 @ 18:06:40
Postat av: Millerill :)

Jag har redan pratat med din mor! ;) tihi så JAA vi vill jätte gärna åka på floden med fyverkerier =D



såklart!



<3<3<3

2010-04-20 @ 23:33:02
Postat av: Hedda

J; Sjuk, ja de kan man verkligen undra! Får bli besök hos farbror doktorn snart tror jag. men vette sjutton om jag kan komma ikväll...:( vill inte sitta där o hosta. hahah jag vill inte förstöra er syn på tjejer;P



M; ja , jag börjar oxå fundera på det faktiskt!



Milla; Great! då fixar ja biljetter ;D



<3<3<3

2010-04-21 @ 08:07:52
URL: http://heddaaa.blogg.se/
Postat av: Millerill :)

Det tycker jag absolut att du ska göra!!! ;D har inte sagt nåt till Tobbe, utan det får bli en liten överraskning hihi :)

3 dagar kvaaaaaaaaaar...........!



<3<3<3

2010-04-21 @ 08:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0