08:42 ska köpa 10kilo c-vitamin!

Asså jag undrar vad felet är varför jag blir sjuk hela tiden? Får jag inte i mig alla näringsämnen o skit jag behöver?..
orkar inte! Vaknade av mig själv nu vid åtta. o uch, känns som om jag har en tjock belägning i halsen och när jag hostar så är det en skarpa som inte slipats på 10år som försöker skrapa bort det, men nej det går inte..

Aja, tur var väl att jag vaknade nu eftersom jag inte satte på ngt alarm. Kom precis på att jag ska till akupunkturen. För trött för det men jag måste. Har börjat inse, lr de känns som om det är omöjligt att få bort min nackvärk, o de gör det inte lika roligt att gå dit längre :( Känns så hopplöst.

Men påvägen hem så ska jag fan köpa med mig kilovis med apelsiner hem!! jag ska bli frisk o därmed basta!


Felicia med min vitaminwater som vi fick på modevisningen. Hon älskade den;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0