07:24 nyttig o mysig helg planeras!

Vilken normal människa går upp 06 en lördag frivilligt? Inte jag, men jag vaknade frivilligt!
Jag som hade satt alarmet på 09 lixom.. jaja..
Idag är det lööööördag! Och min helg ska bli nyttig o mysig. om ingen spontan utgång sker ikväll, men det är inte planerat för jag ska plugga imorgon o inte vara bakis!


Snart(10.00) ska jag iväg på akupunkturen eftersom hon på söndag va upptagen. Efter det hoppas jag att jag mår så pass bra i nacken så att jag kan köra hårt på gymmet ett tag. o sen om jag hinner och inte har koncentrations svårigheter så ska jag försöka plugga lite innan jag beger mig in till stan för att möta Maria! Bio står på schemat! o lite shopping kanske kläms in där oxå, troligen ;) En fågel viskade i mitt öra att Zara hade fått in nya kläder..;)

Kommentarer
Postat av: Louise

Allt bra?:)

2010-04-03 @ 03:18:17
URL: http://anythingbutsimple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0