00:09 typ, godnatt då.

Har precis skypat lite med mamma o syster!:) haha det känns i halsen nu kan jag säga.... uuuuch! Nu ska det försökas sova. Är jätte pigg även fast ja ligger o gäspar!

 

Och nu har jag iprincip betämt hemdatum, det ni! Vet att det är många som undrar, folk frågar hela tiden men jag medelar när jag bokat biljetten ist:)

 

Hehe, det är jobbigt när man fäster sig vid folk o saker när man e borta såhär länge. Jag vet att jag vill bo i Sverige med min familj, men nu när jag kollar i min kalender så är det inte så himla många veckor som jag är kvar här, o det känns, redan. Blandade känslor.

 

Men min sommar kommer bli grym, hursom! Men nu ska jag bara njuuuta!(haha, som alla säger åt mig)

Men som mamma sa, det får väl bli lite Kinaresor då o då da;)

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Millerill :)

Hej du :D har haft fullt upp i helgen, jobbade o sen har vi varit hundvakt :D men du jag tänkte på det här med skype, hur "addar" man dig ? :P jag prata med Tobbe men han verkade vara förvirrad eller nåt :S



<3<3<3

2010-04-12 @ 09:00:14
Postat av: Mimmi

Jaa självklart kan du ta testen!

Den är ju grym :D

2010-04-12 @ 13:17:45
URL: http://movemi.blogg.se/
Postat av: Hedda

haha okej;D

men uppe i menyn så ska det finnas en ruta "Kontakter", tryck på den o sen "Ny kontakt". så är de bara o skriva hedvig.halldin där o sen söka:)



<33333333

2010-04-12 @ 14:26:09
URL: http://heddaaa.blogg.se/
Postat av: Millerill :)

Okej okej då är jag med, då ska jag framför det till han som har skype :P haha på lördag ska vi bort så kan du nån annan dag ? :)



<3<3<3

2010-04-13 @ 07:50:47
Postat av: Hedda

hmmm okej. Jag kan nog lite närsomhelst förutom i helgen:P lr kasnek söndag kväll:P



<3<3

2010-04-15 @ 07:36:10
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0