09:39 vad är detta!

Igårkväll efter middagen tog jag en dusch, la mig i sängen med datorn. Det skulle bli en tidig kväll eftersom jag var så trött. Pappa ringde och vi pratade lite, mest om skolan.
Sekunderna efter jag la på började jag må illa, riktigt illa.. jag la mig på rygg, satte luftkonditioneringen på max och försökte vila bort det.. det funkade sådär. Efter ett tag börjar kroppen "domna bort", ni vet, man känner hur alla krafter dras ut ur kroppen. Och vid varje ansträngrelelse darrar man som ett asplöv. Oh saliven ökar kraftigt i munnen... Låg o försökte koncentrera mig på att inte spy, för hade inte riktigt med krafter för att springa till toaletten.
Men inte hjälpte det inte... USCH jag hatar att spy.. så så såg min natt ut. + att jag vaknade av sms och folk som ringde klockan 02 på natten! ja det här är ju staden som aldrig sover, inte äns på vardagskällarna.
Så tredje dagen i skolan är jag hemma. min hals verker som fan o jag känner mig konstig i kroppen. ÅH VA KUL!? hur vet man om man har svininfluensa? några speciella symptom? För igentligen har jag inte blivit helt frisk från förra gången jag var sjuk, jag mådde helt okej men hostade som en galning och rösten lät som en skata titt och tätt.  jag skulle nog fortsatt med medicinen..  :/

så, vad ska man göra idag..? jag vill verkligen inte bara ligga i sängen o Felicia vill jag inte vara nära. Bajs.

Kommentarer
Postat av: Emmi

Gå in på vardguiden.se eller smittskyddsinstitutet..

Där står allt :)



<3

2009-09-11 @ 10:51:36
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0