14:43 2 nya i klassen

tröött... Skönt att Felicia sover när jag kommer hem. Då kan ju jag oxå ta en liten vilo paus innan jag blir ansvarig för henne.

Japp, Lisa har bytt klass och vi har istället fått två nya. Tomas och "Matilda" som jag säger, från Frankrike. Som jag förstogd så är dom nog i min ålder, dom hade nyss tagit studenten? Duktiga på kinesiska var dom båda två. Vi sprang på varandra igen, när båda hade ätit på olika ställen och jag vart på H&M. Jag stogd vid en liten kiosk o skulle köpa godis så kom Tomas fram bakom mig. Pratade ett tag, dom skulle till Fejk marknaden men ja kunde tyvärr inte följa med. Har man ett jobb så har man.
Trevliga verkar dom iaf.

Lisa o ja ska iaf snart försöka få igång vårs frukost dejter. Bara hitta ngt annat i närheten än Starbucks.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Curry house mitt emot, eller ngt av de andra staellena. bara att glida in och prova paa kinesiskan. har ett staelle som heter whiskas cafe som ligger naera changshu lu tunnelbane stationen(stationen innan shan xi nan lu, den du gaar av paa. och saa ligger ju element fresh 5 min promenad fraan skolan. dem koer frukost!

2009-09-15 @ 18:51:06
Postat av: Anonym

Curry house mitt emot, eller ngt av de andra staellena. bara att glida in och prova paa kinesiskan. har ett staelle som heter whiskas cafe som ligger naera changshu lu tunnelbane stationen(stationen innan shan xi nan lu, den du gaar av paa. och saa ligger ju element fresh 5 min promenad fraan skolan. dem koer frukost!

2009-09-15 @ 18:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0