20:55

Tänkte just på att jag längtade hem lite. Det är nog för att jag är sjuk..När jag är sjuk så vill jag ligga hemma, i soffan i vardagsrummet. Tv:n på och se familjen gå igenom hallen fram o tillbaka, om dom inte sitter i vardagsrummet dom oxå. Mamma ska vara hemma.. man ska höra rösterna när man ligger där under filten och blundar, halvsover. Det ska vara den där mysiga belysningen.. man ska höra emil gå över golvet och alec ska ligga där på mattan. Ja, det ska vara hemma! Så är det ju, man saknar närheten mer när man är svag? eller det normala.. Har ju inte sett dom på över en månad nu.
Men det är verkligen inte så att dom inte tar hand om mig här. snarare tvärtom. Fått middag på sängen och ja det är ju fredag så självklart massa gott oxå! chips och cola på en fredag, det är så det ska vara!


Här har ni bilder på rummet fresten..:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0