23:02 Lördag me BBQ

kl 14 idag kom Pelle, Shebing och deras son på 5år. Och en annan familj med två små söner.. Öl, läsk, chips, jordnötter kom fram fort. Jag tog hand om Felicia, fick gå runt och bära henne för det mesta för hon blev ledsen så fort man satte ner henne. välkommen armmuskler! ;) de andra barnen badade i lilla poolen ute i trädgården. Musiken va på i bakrunden.. men mkt glada barn skrik vare.
Grillade fläskfille med pommes fritt, efterrätt blev äppelkakan som Hans bakade igår.
Jätte trevligt vare. en mysig BBQ. Sitta på baksidan med fläkten som hjälper till att göra temperaturen perfekt!
Sen när det blivit mörkt, nästan svart sätter man fram ljuslyktorna på bordet eller tänder ute belysningen.. 
Sånna här kvällar brukar de försöka ha på helgerna.. hur mysigt som helst, o bara trevligt.
Hansa tyckte jag skulle ut ikväll men nej.. min mage är för stor och märkte nu att jag inte har några kontanter på mig. Är sugen men ändå inte, men är skönt med en tidig kväll. Jag sparar mig till måndag!

Imorgon är jag sugen på en dag i stan och bara gå runt.. får se.
Nu tänkte jag ligga här o lyssna klart på musiken. Sen krypa ner under täcket och sätta på en film, eller fortsätta läsa ur Snabba cash. Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0