11:05 det är jobbigt att skriva sms på engelska...

Jag o Nina drog till zapatas efter Froggan (haha nytt namn på Blue frog!) där jag träffade killen med hunden igen, han kände igen mig:P o tittade på Henkes namn som nu står på väggen, men liite för långt ner.
Girlsnight på Zapatas så är det gratis frosen margaritas till alla tjejerna hela kvällen. Så blev en billig kväll. Träffade ju lite roligt folk. En som ville bjuda mig på middag men jag har inte bestämt mig ännu. Hans polare var bra på att slänga runt Nina på dansgolvet iaf. haha!
Träffade en annan kille som hette Feo. Han fyllde år och jag gjorde hans kväll enligt honom * sött va*. Hans ålder är hemlig men det är kul att möta lite yngre folk här.
Hans ide att han skulle prata Tyska och jag svenska, o sen skulle jag översätta massa på svenska.. då upprepade han du är söt ett antal gånger. Med värsta smajlet efter! Har ni sett Vingar av glas med Alexander skarsägård så blev det nästan en scen därifrån. Tror han kunde lite svenska, så han blandade en massaspråk ibland när han snacka. Tror ni jag fattar mkt lr? hahaa. Helskum och helkul kille!
Hans ena polare kom från Scottland, han kom från Schweiz tror jag. HAHA han vägrade säga vart han kom ifrån utan vi skulle gissa när han ritade.. mm han var speciell. Jag o Nina stogd mest o kollade på varandra o garvade.

Dom bjöd på shottar som man skulle tända eld på I munnen. gick aldrig så långt, haha vågade inte.
Blivit medbjuden av dom ut ikväll.. tråkigt att dom man gillar försvinner, han ska åka tillbaka hem imorgon. Men får se lite hur det blir med ikväll då. Har ju skola imorgon..jobbigt!
Läskigt att han ska vara så sjukt lik en gammal vän, i både utseende och personlighet. Kopia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0