14:42 jag har alltid sett mig själv som brunett, men här räknas jag som blond.o det är wow vettni!

Igår var andra dagen i skolan.. var som första. De två första timmarna sitter jag där o blir på sämre o sämre humör för att jag fattar inte ett piss och blir bara mer frustrerad när jag hör alla adnra som faktiskt pratar kinesiska! Men sista timmen så klarar jag av att svara med en mening när läraren ställer en fråga. Då blir allting skitkul igen. Även fast jag ligger så grymt mkt efter de andra... det är pinsamt! Men de flesta har pluggat minst 2månader förut så lite fusk är det. Lisa har ju lixom pluggat två år! men så osmart att vi då ska gå i samma klass? aja.. Jag, Lisa och en tjej som heter Sara åt lunch tillsammans efter skolan. va trevligt. Sen skilldes vi åt och jag o Lisa tog tunnelbanan. vi åker 4 stationer åt samma hål tillsammans. Jag berättade lite om min kväll på zapatas och att det är girlsnight på måndag o onsdagar. Då kom vi på att det var onsdag, så vi bestämde utgång!


Vi möttes inne i stan, gick till en blue Frog och tog varsin drink, åkte sedan vidare till zapatas. Hon hade frågat om jag kände folk här i Shanghai. Då sa jag bara Nina och Henke, även fast jag har träffat en massa fler. Men när vi var på zapatas så träffade jag folk hela tiden kändes de som, som jag kände/hade träffat förut. haha. Bonn, svenska Elin och tjejen från London som vi åt middag med en kväll och Liam som jag träffat där förut, dj:n. pratade mkt med allihopa, så det var en trevlig kväll. Träffade några killar från Italien oxå som ska vara kvar i två veckor. Har iaf några nya nummer i min mobil nu haha.. kul när man faktiskt börjar få lite kontakter här. Var hemma runt 03:45.

Lisa och en av Italienarna på bilden, men världens jobbigaste röst.
Hans polare tycker svenska flickor är det vackraste som finns, HAHA. såklaaaart är vi det!

Kommentarer
Postat av: Emmi

Om du bara visste vad jag blir glad att såna här inlägg :D

man tycker nästan att ett "I told you so", från min sida skulle sitta fint.. tycker du inte? :D

2009-09-10 @ 14:10:54
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0