22:17 nåndag ska älsklingarna bli mina!

Blev en dag i stan för mig idag.. efter jag tagit en fika med Hans.
Jag gick runt som en barn på julafton i alla dessa skobutiker. Asså jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det... WOW. KÄRLEK. GUD. Det bästa är ju att inte många kostar över 400kr heller om man köper i riktiga butiker.. och jag var i ett riktigt köpcentrum idag med en hel våning bara med skor, snygga, sexiga, söta... Jag mådde bra där inne.
Annars har jag säkert gått in i kanske 20-25 andra sko butiker. Har provat och gått runt med ett leende. Men har inte köpt några än, men var nära, riktigt när att köpa ett par svarta, 15cm klack, platå, nitar. Blir kasnke nästa gång.. troligen några liknande iaf.
Kom inte hem helt tomhänt iaf, hittade en väska, 60 RNB. Helt okej.
Sen åkte jag tunnelbana hem så sparade jag lite pengar, istället för att ta taxi hela vägen. måste ändå ta taxi från tunnelbanan till huset. men då kostar taxin bara 10 RNB, och tunnelbanan 4 RNB. istället för kansek 60-70 me taxi hela vägen..

Men hörrni, vet ni vad det är för dag imorgon?... SKOLAN STARTAR DAGEN. Lite pirripirr i magen, men inte så himla farligt. det är mest kittlande, ni vet sådär så man nästan blir lite fnittrig. men får se imrogon, tror det kommer bli ganska panik-nervöst när jag börjar närma mig skolbyggnaden...eller så kommer jag vara helt cool lugn. Önska mig Lycka till iaf.
Ligger i sängen nu me nytvättat hår, nyrakade ben, nymålade naglar o laddar med chips såklart o Livin' on a prayer med Bon Jovi! snart Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Hur ska vi vanliga svenskar veta hur mkt en RNB är? :D



RNB är musik för mig lixom hehe...

2009-09-06 @ 17:26:58
Postat av: Pappa

Lycka till första skoldagen!!!! Blir spännande!

Kram

2009-09-06 @ 23:25:12
Postat av: hedda

hahah.. jag tror att det är ganska lika. men 1 rnb är ca 1,25 senaste jag kollade, det varierar lite...:P

2009-09-07 @ 11:28:32
URL: http://heddaaa.blogg.se/
Postat av: Magnus

Okej :)

2009-09-07 @ 17:30:45
Postat av: kusin:P

RMB (Ren Min Bi)

2009-09-07 @ 20:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0