Tanke, känsla

Det kan vara en fälla, kanske inte. Det kan vara bra, eller helt idiotiskt. Det kan vara livnärande eller dödande. Det kan vara äkta. Det kan vara kärlek, eller så är det hat.
Antingen är jag förlåtande, förstående och duktig. eller så är jag osmart, dum och naiv. Blåögd. Ska jag chansa och kanske bli utsatt för mer smärta, mer hat. Eller borde jag vara smart men kanske gå miste om det jag tror jag vill ha, men vet inte hur.

Jag tror, jag hoppas att det bara är ett tidsfördriv just nu.. Det går snart över. eller inte? Jo.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Vad flummar du om, tala klarspråk ;)

2009-09-06 @ 12:43:55
Postat av: hedda

haha men neej vad tråkigt det vore! ;O :P

2009-09-06 @ 16:23:48
URL: http://heddaaa.blogg.se/
Postat av: Magnus

flummarN

2009-09-06 @ 17:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0