00:50 ni är fortfarande ruskigt dåliga på att kommentera!

Mormor i huset har börjat bli krasslig.. så idag fick jag hoppa in! tagit hand om Felicia iprincip hela dagen, o det har gått jätte bra. Tog in henne i mitt rum o satte på datorn med barnmusik. Hon såg ganska impad ut haha!
Hans kom hem tidigt från jobbet så han bakade äppelkaka idag, som vi åt med vanilj glass.... MMM. *Klockan nio bänkade vi oss framför morden i midsommer.... HAHA, det som mamma alltid retar mig för.Hon vet att jag hatar det. "oj, nu hedvig så måste vi skynda oss så att vi inte missar vårat favorit program!"  så klappar hon mig på axeln med ett stort leende.. 
Men jag var villig att ge det en chans här.. kasnek var annorlunda att se det i Kina? lite bättre kasnek, för nu hade jag inget annat bättre för mig ändå, för Felicia skulle oxå vara med..:P Är ju såklart mysigt med lite familjekväll.


Kommentarer
Postat av: Emmii

Barnvakt spikad!

Om du kommer tillbaka till detta råa land såklart ;)

<3

2009-09-04 @ 20:03:47
URL: http://eemmiii.blogg.se/
Postat av: Magnus

Morden i midsommer... haha kommer ihåg hur mkt du verkligen inte ville se de ^^

2009-09-04 @ 20:05:39
Postat av: hedda

haha! ne favoritprogrammet är de ju inte direkt....:)

2009-09-05 @ 05:55:16
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0