22:28 lite info om min insektsfobi i nuläget.....

Jag trodde den var borta, nästan! alla småkryp är så yttepytte här. Myggen är nästan som halva våra hemma i sverige. Så man hör dom itne alls lika mkt o man märker alltså inte när dom kommer, som för mig är bra, eller iaf skönt på de sättet eftersom att jag är rädd för dom, o nu märker jag dom ju inte. Fast det är ju itne så bra för min kropp som har väldigt mkt blödande små sår nu, jag kan inte beskriva hur mkt det kliar! Iaf, myrorna och spindlarna är minimala dom oxå, och natt fjärilarna. Så okej, jag är ju inte bekväm när det är en spindel i närheten. Men jag har kunnat slappna av mkt mer nu och struntat i det.
Men idag! ngt stort som en bålgeting satt i fönstret! jag hoppade upp ur sängen o sprang o hämtade Jane som hjälpte mig få ut den genom fönstret. Och nu... nånstans i mitt rum är det ngt liknande, inte lika stor, mer som en... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH jag kan inte beskriva det men mitt hjärta slår i 180! jag vill inte gå o väcka Jane o Hans bara för det här. Men Jag ligger här på helspänn.  jag är beredd att springa ut ur mitt rum närsom helst när den börjar flyga igen. För fem minuter sedan kraschade den nämligen i ett hörn o nu vet jag inte vart den är.  det känns som om det kryper över hela mig.. jag ligger här helt ensam, hur fan ska jag kunna somna!? 

Funderar på om jag ska flytta ut i soffan?  men vet inte om jag vågar sova där själv heller :'( märks det att jag snart är 20år eller? :P
MAMMA HJÄLP MIG!!

Update: HAAA! Jag är den stoltaste sjukligt insektskt rädda människan just nuy! Även fast jag är livrädd för dom så kan jag inte döda dom, och vill helst inte at någon annan gör det heller igentligen.(haha jag springer hellre ifrån myggorna än att slår ihjäl dom, både för att jag inte vill nudda dom och för att det är.. ett liv.. ) Vill bara att dom ska bort en jävla bra bit ifrån mig. Men jag var tvungen, och jag klarade det!
Den störtade ner bakom min säng tror jag, efter jag stått upp och försökt titta efter den o säkert tio minuter, gav jag upp och tog tag i min kudde försiktigt o tänkte lägga mig i soffan. (den kunde ju lixom varit I sängen). Men då ser jag ngt krypa på golvet ut under sängen, Panik slagen och ett lyckat försöka att inte skrika så får jag tag på ett block och PANG. Min puls har ännu inte lagt sig...
buhu, den ligger utanför mitt rum nu:/ men jag var tvungen.... men tänk att jag höll o ngt som nuddade den.. ÅÅH ryser i hela kroppen!:|

Kommentarer
Postat av: tobbe

Låter som det blev en lååååååång kväll... hehe ;)

2009-09-17 @ 22:24:41
Postat av: Pappa

Ta det lugnt gumman ! Det är sådant här som kallas för fobi-träning.-- Älskar dig!!!

PS Hörde att du var förkyld igen. Samma här! Har ingen röst kvar.

2009-09-17 @ 22:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0