23:17 läggdags

Jag mår riktigt bra! Haft en väldigt lugn dag. Haft musik på o städat rummet, pluggat till och från hela dagen (nu är jag ganska säger på uttalen av vissa bokstäver när jag läser orden..*tummen upp!*) tagit en promenad och nu precis duschat. Har suttit på nedervåningen o pluggat nu under middagen så jag har fått lite hjälp av Jane. haha va så gulligt. Hans går runt o håller i Felicia som "går" på golvet och Jane sprang runt o skuttade med hundarna. Gullig familj!
Iaf så har jag ingen ångest för skolan nu som ja brukar ha, inte jsut nu iaf.. o imrogon ska ja till HM innan jag åker hem efter skolan och tar hand om Felicia. ska köpa lite som jag provade i igårkväll!
Det ända som inte är bra nu är min tå, åååh ni ska veta hur ont det gör. Hoppas jag kan sova, hade lite problemms med det igårnatt faktiskt. så fort jag stöter imot ngt så piiiiiiiip.(tex täcket) Jätte kul när Lucky kliver på tårna som han gör hela tiden.. Grr. Så blir flipflopps imorgon. Kul när jag får skavsår av dom oxå. ?

Börjar känna mig lite trött så lika bra att krypa till sängs. Hörs imorgon. Godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0