18:56 jag glömde imunförsvaret i sverige tror jag..

Det här börjar ju bli löjligt! Jag känner mig som om jag börjar bli sjuk igen! Den här gången är jag mer täppt och huvudet känns tjockt och dunkande. Alvedon hjälper knappt. en riktigt förkylning helt enkelt. Men en sån där jobbig som man verkligen mår dåligt av.
Iförsej så satt en del i klassen och hostade o var förkylda idag. Men nej, palla bli dålig igen! Never! Har sovit nu två timmar, 16.00 fick jag ta en vilopaus sa Jane så jag lade mig i sängen, o slocknade.. Ska försöka sova tidigt idag oxå. Får se om jag lyckas bli trött igen, även fast jag känner mig lite hängig o seg hela tiden.

Skolan gick väl okej idag. Farligt när man får den där känslan att man skiter i allting. men inte så länge till hoppas jag...Tror jag vet vart det komemr ifrån. Hejdå med det!
 Hade inte pluggat så mkt till idag alltså, haha läraren såg mitt flin efter förhöret. Hon kolla nämligen aldrig vad vi skriver. Hon fattade. Idag tjatade vi iaf siffror. Och hon skrev nästan bara på tecken hela dagen.. blir lite tufft, men kul när man känner igen vissa tecken iaf. Och nej jag är inte den ända som tycker hon går vääldigt fort fram! Även fast det är mer okej för dom andra eftersom dom itne är helt nybörjare. Sara som pluggat lite förut, sa att på gårdagens lektion gick dom igenom så mkt som hon gjorde på nästan tre veckor!! Men som vi sa, det är ju bara tufft för mig o kanske två till, det är ju bara repetition för de andra o de är ju glada att det går fort...


Pratade iaf svenska idaag! Men danska Anna i klassen. Haha skön tjej, hon är lite äldre tror jag men första dagen gjorde hon entre med att snubbla in i klassrummet, andra dagen rammlade hon av stolen bara sådär, mitt på lektionen.

Nu är det middag!

update: Middag var grillad kyckling med chips o ris. Sedan tomaaater! haha sjukt men har längtat efter det i en vecka nu..
yummi, ugnsklockan ringte o kakan är klaaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0