16:55 jag är köörd. haha nejdå..?

Hej!
ja första skoldagen är avklrad! haha det var kul.. första timmen saatt jag som ett stort jävla frågetecken. fattade inte ett ord av vad hon sa.. och ja det gick lite för fort för mig. åh jag skulle behöva min djurvårdslärare, hon vet hur man repeterar ! Så jag kände mig ganska uppgiven ibörjan, och tänkte att vafan har jag gett mig in på.. Lixom, hur tror hon att vi ska kunna prata och göra egna meningar + skriva tecken när man haft lektion två timmar!? men jo det gjorde vi.. haha det var litie jobbigt att läsa upp när man har noll koll. men det gick hyffsat. Läraren är väldigt gullig iaf.
 o tjejen bredvid mig var trevlig så fick fråga henne ibland vad dom höll på med.. haha.

Iaf så är vi en klass just nu på ca 15st tror jag. men vi kommer splittras om ca två veckor för kalssen är för stor. Ska nog bli ganska skönt men ändå tråkigt. Eftersom det är gasnak stor nivå skillnden i klassen.. vissa kan redan lite medasn andra (jag) inte kan ett ord! Lisa, en tjej från Tyskland som jag pratade väldigt mkt med har läst kinesiska i skolan i två år lixom. Hon satt bakom mig och skrev tecken hela tiden eftersom hon kunde allt vi gick igenom... Men det som är tråkigt med splittringen är ju då att då komemr vi troligen inte komam i samma grupp eftersom hon är den bästa i kalssen och jag är väl den sämsta... HAHA. finns två andra som var på min nivå, eller en....
Personerna i klassen var väldigt varierande. Lisa som jag umgicks med var 18. Resten var nog några år äldre. Fanns en man som säkert var runt 50. Annars var det mellan 20-40 om jag ska gissa... mest runt 30. Lisa verkar vara en jätte go tjej iaf. Vi bytte adress och nummer. Ska kasnek börja med frukost på ett fik som ska finnas i nätheten oxå.. Får se hur allt går. Hon ska oxå bara plugga 3ggr i veckan som jag. Eftersom hon oxå jobbar som barnflicka. Hon tyckte jag var jätte duktig på engelska (!!) :D haha
Dagarna i skolan blir måndag, onsdag och fredag. Så imrogon blire att vara hemma. Känns ganska bra, för ska snart göra mig iordning för att åka och möta Nina på Blue Frog. Johan o Henke skulle visst oxå dit. Sen blire Zapatas för mig o Nina iaf, det är GIRLS NIGHT! ;D
Måndagar på blue frog så är det ät två betala för en när det gäller hamburge menyn. Det hade vi tänkt att yttnytja... Ha en trevlig kväll! skriver kansek senare, ska nog itne bli sent ikväll.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0