10:48 innan det allvarliga börjar..

Vad ser du mest fram imot nu? Massa saker! Ikväll, måndag kväll, Thaaaailand! men vill ändå inte åka iväg, men de ska bli kul ändå såklart!
När grät du senast och varför? För någon dag sedan, när jag insåg att jag borde varit mer bestämd angående en människa.
När skrattade du senast och varför? Var nog igen.. åt Felicia
Är du kär i någon och isf vem? Nej. eller, nej.. Jag ska lägga sådant åt sidan. Det kommer ändå sluta på samma sätt.. det där är bara skit.
Vem kysste du sist och pratar du fortfarande med honom? F. Nej, vi pratar inte för han är 1000mil bort.
Är du beroende av ngt? choklad, jordnötter, pistage nötter, sushi, den där glassen med krossade choklad kakor i som serveras upp-och-ner.  och mina vänner såklart.
Är du stolt över dig själv? Hm, ja det är jag nog.. Att jag faktsikt åkte till Kina, och att jag har klarat av en del. Både med stöd och UTAN någon annan. och även fast jag förlorat tilliten till världens alla människor, så mår jag faktiskt bra och jag vet att jag klarar mig!
Vem känner du att du alltid kan prata med? Emmi. Även fast jag inte alltd gör det så vet jag att jag kan om jag vill<3
Vem gjorde dig lyckligast? Den två människorna som också gjort mig mest illa.
Mår du bra nu? Jao, lite små ångest bara men jag mår super!
Hur ser ditt liv ut om tio år? Har verkligen ingen aning! Men vara rik på upplevelser och kärlek hoppas jag! Nu känner jag att jag vill ut o resa en massa medans jag är ung och kan.
Vad ska du göra idag? försöka plugga, ikväll Fiiiiesta med Nina! :D

Nu ska jag göra lite nytta! Tjoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0