11:21 ikea?


Gårkvällen blev lyckad tycker jag! Åt på en jätte bra turkisk resturang. Festen var väl ingen höjdare, men oj vad folk var generösa med drickan! hahah. ena killen undrade om vi ville ha öl, o jag sa ja för va inte så sugen på dt vi hade med oss. Han kom med två öl, men undrade om vi kanke ville ha ngt annat. o ja helst så ville vi ju det. då fick vi en bacardi/vodka flaska.. o gjorde varsin drink, blöhö! o fem minuter senare kom en kille med en stor juice box. Dom undrade om vi ville ha. men nej det var ju itne bara juice i såklart märkte vi... Kvällen var rolig iaf; Zapatas, sedan ngt annat ställe föra att träffa Ninas polare som fyllde år. Där försökte några lära mig ett spel som jag inte fattade speciellt mkt av. vid 02:45 så åkte vi vidare till Velvet. Taxi hem och han precis byta klackarna till mina ballerina innan jag somnade..eller halvsov! ja, i taxin, haha. Var väl hemma runt 03:45... en liten släng av baksmälla idag:/
Men jag har varit jätte sugen hela veckan på att åka till IKEA! men helger ska det tydligen vara sjukt mkt folk där. så...orkar jag? jag vill itne bara vara hemma, även fast det är väldigt skönt att ligga här i sängen.

Fick en liten udda komplimang igår fresten. "You have very beautiful shoulders" haha what?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0