13:02 oväntade mail.

Hey,
Attached is the picture that I took about you!
Hope you like the angle!
 
Have a nice weekend!




Ifredags, alltså för en vecka sedan så efter vi ätit på BlueFrog åkte vi till en klubb. Vi var inte där så himla länge utan gick sedan vidare till ett annat ställe med lite mer drag. Men under hela stunden vi var där så satt jag bredvid en kille, som pratade på och var jätte trevlig. Han hade en systemkamera oxå. Han visade mig massa bilder han tagit och han verkade vara duktig.. Pratade om allt möjligt! Jag fick hans visitkort, fattade inte riktigt varför men jag tog det. Har helt o hållet glömt bort att höra av mig som han sa.. Vi skulle ju kasnek ändå stöta på varandra på våran favorit klubb, Zapatas^^ haha vi gillar tydligen samma musik.

Iaf så kollade jag min mail precis. Jag vet att jag itne har gett ut min mail adress. Och han vet ju knappt vad jag heter.
Men ett mail fick jag iaf! ska nog ta o fråka Nina lr kusin hur han fick min adress... haha
Men bilden vet jag att han tog precis när vi skull gå o jag stogd o pratade med Nina o Emma.
Inte världens bästa bild men gulligt gjort vare tycker jag! haha

mitt nummer o mail har ju en förmåga att sprida sig ibland......
Det här påminner lite om mösspåtagningen, drottninggatan, Markus.
Man blir glad iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0