13:01 Är i phuket nu, o längtar inte hem ett dugg

Underbara Jane köpte en hel kasse full med snacks till mig igår, och jag hade inte äns bett om det! SÅ nu ligger jag på rummet o knaprar i mig nötter.
Tanken var idag att vi skulle åka ut på saffari eller ngt liknande, eftersom vi de två dagarna hittilas bara legat o latats oss vid poolen. De flesta av oss har börjar bli en aning röda så tänkte ta en paus från solen. Men Jane har blivcit sjuk:( o Felicia börjar oxå bli dålig så det får bli en annan dag. Ska istälelt hänga med Pelle, Xibing o ungarna till ett supermarket snart.

Jag har blivit lektant nr1 här. Först var vi bara tre familjer, de andra familjerna har två söner o en dotter som e yngre än Felcia. Men killarna är i 5års åldern. Och det finns ingen som helst stop knapp nånstans! Full speed hela tiden.
Iförrgår kom två familjer till, ena med en dotter på 5år och den andra en son på 5. Den killen pratar bara kinesiska så lite svårt att prata med honom, men han ska ändå prata med mig o hålla i handen. De andra barnen förstår svenska, utom flickan, hon snackar bara engelska o kinesiska(fast pappan e norsk). Jag får iaf inte vara ifred en sekund när dom är i närheten! hahah. Igår vid poolen så när jag verkligen inte orkade leka haj längre så fick hela poolområdet lida för det. "eat me, eat me, eat me" gick på repeat i över en timme från tre ungar.
Vid middagen, vi åt trerätters, då var dom lite lugnare från en början, jag fick godis, massage, nyp i fötterna, en himla massa servetter och teckningar. Den fick jag ju springa runt en del efter maten oxå. Men lite motion skadar aldrig? ;)

Jag bor ju själv i ett rum, och det är en bit ifrån där de andra bor. Men själv så tycker jag mitt rum är finare än deras o min utsikt är över poolområdet o havet lite längre bort. Jag är så nöjd! det är sjukt fint här men blåser lite för mkt bara. hotellet ligger ju precis vid stranden.





O vad är det med småkillar o bröst!?^^
Sista bilden är iaf en pappa som vet hur man underhåller sina barn.. haha hela reaturangen skrattade åt dom.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Är inte ett dugg avundsjuk!! ;)

Jättekram!

2009-09-30 @ 23:23:56
Postat av: tobbe

säger bara en sak: Malte!

2009-10-01 @ 22:38:51
Postat av: Tobbe

på tal om Malte så såg jag Smilla idag...! Var på hennes skola och jobbade..! :)

2009-10-02 @ 15:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0