12:06 blir nog ingen uppesittar kväll för mig iaf.

igår, vad ska jag säga?..
Jag o Lisa möttes på Windows. Började shotta, blev mer o mer eftersom vi sedan blev utmanade på (vad heter det, det där fotbolls spelet. man står på varsin sida om ett bord, och så är det pinner med gubbar på som man ska skjuta mål på moståndarlaget me. HAHA) Var skit kul iaf, även fast det inte gick så bra. Stötte på Henke o Johan helt oplanerat, de va kul. Dom joinade oxå i spelet, så det blev lite svergie mot tyskland oxå;) Tyskland vann, förlåt:/
Jag o Lisa har brutit...hjärta? nej, vi har brutit..skylt. vi har varsin liten del av en sovernir vi lånade, tog. haha! va ett jäkla jobb att försöka dela på den kan ja säga. Det såg nog ganska kul ut...
Efter lite om o men så åkte vi iaf till Zapatas efter några timmar på windows. Dansade på bardisken som bestämt OCH jag träffade faktiskt två svenskaaar!!!! haha märkte det när dom skulle hjälpa mig upp på baren. Snälla va dom iaf, lite diviga maby. Men dom ska vara här i två veckor. SÅ typiskt, jag som är borta i två veckor. jaja.
Träffade Tomas oxå, han som började lite sent i min klass men slutat nu ändå:P trevlig Fransman!
Hemkomsten blev ngt mkt senare än tänkt..haha har sovit två-tre timmar idag, och nu börjar jag känna av tequilan som shottades, haha "aaallt kan hända". ska fixa några alvedon snart tror jag o sedan smsa Lisa o se hur hon mår idag.

Sen att jag alltid ska krongla till saker för mig själv! Det är ngt jag är riktigt duktig på! varför? Läskigt när man inte vet hur människor är heller när man inte känner dom på riktigt.. Hm får se.

Nu ska jag sitta här o njuta lite till av min huvudvärk och Janes pappa som sitter i sitt rum o sjunger ^^ oh.. nu börjar han med flöjten igen. Inte rätt dag för mig asså:/
Väskan ska stängas igen nu o snart drar jag till Thailand! :D Cu


Kommentarer
Postat av: Emmi

Hihi, saknar kroglivet lite :)

Ha det supermysigt i Thailand, du kommer äääälska de landet. Är så jävla sotis på dig :P

Ta hand om dig, puss puss <3

2009-09-24 @ 07:22:34
URL: http://eemmiii.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Ha det bra i Thailand nu!!!!!!!!!!

2009-09-24 @ 17:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0